عجیب ترین دریاچه دنیا با درختانی وارونه

دریاچه کیندی در جنوب شرقی آلماتی (Almaty) قرار دارد و ۲۰۰۰ متر بالاتر از سطح دریا است

 جنگل زیر آب عجیب ترین دریاچه دنیاست . دریاچه کیندی قزاقستان یک ویژگی منحصر بفرد به نسبت دیگر دریاچه ها دارد و آن وجود یک جنگل در زیر آن است. این دریاچه به دنبال یک زلزله در سال ۱۹۱۱ میلادی به وجود آمده و در آن زمان درختان این منطقه بصورت برعکس در درون آب قرار گرفتند و از آن زمان تاکنون بدون خشک شدن در درون این دریاچه قرار دارند.

این ویژگی در این دریاچه در جهان به صورت منحصر بفرد بوده و سالانه گردشگران بسیار زیادی را به این منطقه جذب می کند.دریاچه کیندی به طول ۴۰۰ متر است که عمق آن در بعضی نقاط به ۳۰ متر هم میرسد.

زیباترین جنگل های دنیا

 دریاچه کیندی قزاقستان یک ویژگی منحصر بفرد به نسبت دیگر دریاچه ها دارد 

 
دریاچه کیندی در جنوب شرقی آلماتی (Almaty) قرار دارد و ۲۰۰۰ متر بالاتر از سطح دریا است.

شاید مشخصه های ظاهری این دریاچه مانند همه دریاچه های دیگر دنیا باشد اما آنچه در لحظه اول کیندی را متفاوت تر و عجیب تر از بقیه در چشم هر بیننده ای نشان میدهد درختانی است که ریشه هایشان را در کف دریاچه دوانده اند اما به گونه ای سر از آب بیرون آورده اند که گویی دکل کشتی هایی غرق شده هستند. 

زیباترین جنگل های دنیا

  دریاچه کیندی، به دنبال یک زلزله در سال ۱۹۱۱ میلادی به وجود آمده

 
دریاچه کیندی جوان ترین دریاچه دنیا است که تنها یک قرن از عمرش میگذرد و زندگی اش را مدیون سیلی است که باعث شست و شوی سنگهای آهکی و لغزش آنها شد تا آبی را که پشتشان پناه گرفته بود به این سمت روانه کنند.

دریاچه کیندی متولد شد اما تولدش با مرگ درختانی همراه بود که تنها توانستند نوک خود را از آب بیرون نگه دارند، شاخه هایی خشک که تنها پناهگاهی برای شناگران خسته باشند تا زمانی کوتاه دستان خود را دور شاخه ها حلقه کنند.

این دریاچه در فصلهای سرد و گرم سال تصاویری متفاوت از خود به نمایش میگذارد. در روزهای گرم تابستان، این دریاچه تصویری از آبی گرم و درختانی سبز را در ذهن بازدیدکنندگانش بر جای میگذارد، در حالیکه در زمستان، با سطحی کاملا یخ زده داستانی متفاوت را روایت میکند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.